Saturday, July 9, 2016

Spełnione marzenia

Patrzę na stojącą na moim stole figurkę Anubisa i zastanawiam się dlaczego mnie tak przyciaga i co to za magia sprawia, że nie mogę się oderwać.

Przypomniały mi się dziecinne lektury o Przygodach Tomka autorstwa Szklarskiego. I już zrozumiałam, że Anubis kojarzy mi się z podróżami, przygodami, otwartym światem, spotykaniem nowych ludzi.

Faktycznie jest 21 wiek i świat się fatalnie skurczył. Nie zawsze już mamy to zbawienne dla psychiki poczucie odkrywania nowego. Ale ono jest. Czy to bliska zagranica taka jak Ukraina, czy też zaułki bałkańskich krajów, zagubione w górach wioseczki w Rumunii czy położone z dala od turystycznych centrów osady u podnóży Himalajów...

Nogi zaniosły mnie do Azji i na Ukrainę. Spotkałam wielu ciekawych ludzi, cały czas poznaję i odkrywam a każdy kolejny dzień to przygoda i nie wiadomo co za rogiem czeka. Dziękuję Bogu za spełnione marzenia z dzieciństwa...

Figurka Anubisa stoi, patrzy się tajemniczo i zapowiada nowe za następnym zakrętem. Gdy los splecie się już z czyimś innym a odkrywanie podzieli się na dwoje.

No comments:

Post a Comment